İşletme koçluğu şirketi, Kıbrıs’taki partner ofisinin lansmanını 22 Kasım’da yapacak
80’i aşkın ülkede faaliyet gösteren ABD merkezli KOBİ ve yönetici koçluğu şirketinin Türkiye ekibi Kıbrıs’taki partner ofisinin lansmanını 22 Kasım’da gerçekleştireceğini duyurdu. İşletme sahiplerinin işletmelerini çok yönlü değerlendirmeleri için lansman gününde seminer de düzenleyecek olan şirket, iş dünyasının önemli oyuncularını buluşturmaya hazırlanıyor.
İş dünyasının yüksek rekabet ortamında işletmelerin operasyonel süreçlerindeki çevikliği ve verimliliği artırarak rakiplerinden bir adım öne çıkmanın önemi her geçen gün artıyor. Şirketlerin hem yöneticilerinin hem de çalışanlarının verimliliklerini artırmaları ve yeni stratejiler geliştirerek sektörel fırsatları avantaja çevirmeleri için destek veren ve 80’den fazla ülkede faaliyet gösteren ABD (Amerika Birleşik Devletleri) merkezli işletme koçluğu şirketi ActionCOACH Türkiye de bu doğrultuda Kıbrıs’taki partner ofisinin lansmanını 22 Kasım’da Kıbrıs Lord's Palace Otel’de gerçekleştireceğini duyurdu. Şirket, iş dünyasının önemli oyuncularının katılacağı lansmanda ‘Yeni Gelecek, Yeni Siz, Yeni İşletmeniz’ başlıklı seminer de düzenleyecek. Birçok konuşmacının kürsüye çıkacağı seminerde, yönetici ve çalışanların işletmelerine 360 derecelik bir bakış açısıyla yaklaşmalarının yolları anlatılarak yeni iş stratejileri oluşturmalarının gereklilikleri paylaşılacak.
“KIBRIS’TAKİ KÂRLI TİCARİ İŞLETMELERİN SAYISINI ARTIRMAK İSTİYORUZ”
Lansmana dair yaptığı açıklamada Kıbrıs’ta faaliyet gösteren ticari işletmelerin sayısını artırmak ve Kıbrıs’ın iş dünyası için potansiyel bir yatırım bölgesi olduğunu göstermek istediklerini belirten ActionCOACH Türkiye Kurucu Ortağı Ayşegül Coşkuner, “İşletmelerin günün dinamiklerine uyum sağlamaları, yeni stratejiler geliştirmeleri, iş süreçlerine çok yönlü bir bakış açısı kazandırmaları ve ortaya çıkan fırsatları avantaja çevirmelerini sağlamak konusunda 29 yıla dayanan bilgi ve deneyimimizi Kıbrıs’a taşımanın heyecanını yaşıyoruz. Bu kapsamda Kıbrıs’taki partner ofisimiz için 22 Kasım’da gerçekleştireceğimiz lansmanda iş dünyasının önemli oyuncularını ağırlayacağımız için mutluyuz. Kıbrıs’taki işletmelere destek olmak için sabırsızlanıyoruz. Bunun ilk adımı olarak işletme sahipleri için lansmanda ‘Yeni Gelecek, Yeni Siz, Yeni İşletmeniz’ başlıklı seminer düzenliyoruz” dedi.
29 YILLIK DENEYİMLERİNİ KATILIMCILARLA PAYLAŞACAKLAR
Seminerde birçok konuşmacının sahne alacağına dikkat çeken Coşkuner, “Şu ana kadar birçok işletmenin iyiden mükemmele ulaştıkları yolda onlara eşlik ettik ve bu süreçte en az yöneticiler kadar biz de tecrübe edindik. Bu yüzden ben de dahil olmak üzere kurucu partnerlerimizden Gülnur Değer, Özge Toraman ve Kıbrıs’taki Partnerimiz Meryem Cemaller de seminerde kürsüye çıkarak kanıtlanmış strateji ve deneyimlerimizi konuklarımıza anlatacağız. Şirketlerde ekipler arası iletişimi güçlendirmeye, çalışan bağlılığını %300 artırarak mutlu çalışanların yer aldığı bir ortam yaratmaya ve yeni stratejilerle fırsatları kazanca dönüştürmenin yollarına dair düşüncelerimizi paylaşacağız” şeklinde konuştu.
SEKTÖREL FIRSATLARI ŞİRKETLER İÇİN FAYDAYA ÇEVİRİYORLAR
Şirketlerin hem kurum içinde hem de sektöründeki potansiyelleri keşfetmelerini sağladıkları çözümleri Kıbrıs’taki işletmeler için de ulaşılabilir hale getirmekten mutluluk duyduğunun altını çizen ActionCOACH Kıbrıs Partneri Meryem Cemaller ise konuya dair düşüncelerini şu sözlerle paylaştı:
“Uzun yıllara dayanan deneyim ve hizmetlerini globale taşıyarak iş dünyasının refahını artırma vizyonuna sahip ve sektörel fırsatları herkes için faydaya çeviren bir yapının parçası olmak hepimize gurur veriyor. Kıbrıs’taki ofisimiz de faaliyet alanımızı genişlettiğimiz bu sürecin ilk adreslerinden biri olma niteliğini taşıyor. Hedefimize giden yolda dünyada 80’den fazla ülke ve Türkiye’de olduğu gibi Kıbrıs’ta da şirketlerle iş birliği yaparak birlikte büyümek istiyoruz. 22 Kasım’daki lansmanımızda işletme sahipleri ile bir araya gelerek iş dünyasının sürekli değişen dinamiklerini ve neler yapabileceğimizi birlikte değerlendireceğiz.”