Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

"İnsanlar iç giyimde rahatlığa önem veriyor"

Yerli iç giyim markası Moonlight Underwear CEO'su Muhammet Çungur, "İç çamaşırı, kişisel ihtiyaçların önemli bir parçasını oluşturuyor. İç çamaşırı seçiminde tüketicilerin beklentileri global çapta benzerlik gösteriyor. Konfor, kalite, dayanıklılık ve stil gibi temel unsurlar hem yurt içinde hem de yurt dışında önemli kriterler olarak öne çıkıyor" dedi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

"Tüketici alışkanlıklarını ve beklentilerini sürekli olarak takip ediyoruz" diyen Çungur, “Önümüzdeki günlerde sürdürülebilirlik, iç çamaşırlarında daha fazla konuşulacak. Kullanıcıların konforunu artıran, destekleyici ve hareket özgürlüğü sağlayan ürünler öne çıkacak. Güncel moda trendlerini yansıtan estetik ve şık iç çamaşırlarında minimalist tasarımlar tercih edilecek. Siyah, beyaz, kırmızı ve bej gibi renkler popülerliğini sürdürecek" diye konuştu.

“İÇ GİYİMDE NEM EMİCİ, ANTİBAKTERİYEL VE TERMAL ÖZELLİKLİ MALZEMELER ÖN PLANDA"

Çungur, “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve konforunu göz önünde bulundurarak, yeni teknoloji tasarımlar üzerinde çalışıyoruz. Özel destek sistemleriyle, farklı vücut tiplerine uygun üretimlere odaklanıyoruz. Her sektörde olduğu gibi iç giyimde de artık teknolojiyle daha sürdürülebilir üretimler yapılıyor. Kullandığımız teknolojiler arasındaki dikiş teknikleri, ürünlerin kalitesi açısından büyük önem taşıyor. Yumuşaklık, esneklik ve nefes alabilirlik konusunda kumaş seçimine özen gösteriyoruz. Her bedene hitap ediyoruz. Beden ölçülerine uygun kalıpların oluşturulması için de bilgisayar destekli tasarım ve kesim teknolojileri kullanıyoruz. Yeni trendleri takip ederek, nem emici, antibakteriyel, termal özelliklere sahip malzemelerin kullanılmasına hassasiyetle yaklaşıyoruz" ifadelerini kullandı.

“İÇ GİYİMDE ÇEVRE DOSTU ÜRÜN KULLANIMI ARTTI"

Tüketicilerin sürdürülebilir ürünlere yönelik taleplerinin arttığını belirten Çungur, "Markalar ise üretim süreçlerini gözden geçirmeye, daha çevre dostu malzemeler kullanmaya yöneldi. Sürdürülebilirliği temel prensiplerimizden biri kabul eden bir marka olarak biz de müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için süratle çalışıyoruz. Rusya, Ortadoğu ve birçok Avrupa ülkesine ihracat yapıyoruz. 2024'te ihracatımızı artırarak faaliyet alanımızı genişlemeyi planlıyoruz. Ülke ekonomimize daha fazla katkıda bulunmayı hedefliyoruz" dedi.

Diğer Haberler

  1. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  2. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  3. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  4. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  5. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı
  6. 'Yılda 10 milyon araç el değiştiriyor, usulsüzlükler artıyor’
  7. Trendyolmilla, ‘Efsane Moda Festivali’ ile binlerce ürünü avantajlı fiyatlarla satışa sunacağını duyurdu
  8. ‘İstanbul’da son 5 yılda konut fiyatları yüzde 100’ün üzerinde arttı’
  9. Cevdet Yılmaz: Tek haneli enflasyon hedefimize ulaşmayı hedefliyoruz
  10. Turkven’in danışmanlığını yaptığı uluslararası yatırımcılar Karbonsan’ın tamamını satın aldığını duyurdu

© Copyright 2024

DHA