Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Influencer iş birliklerinin veriye dayalı yönetilmesini sağlayan teknoloji girişimi ikinci yatırımını aldı

Markalarla Influencer’lar arasındaki iş birliklerinin veriye dayalı olarak yönetilmesini sağlayan teknoloji girişimi Winfluencer, ikinci yatırımını aldığını duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Influencer iş birliklerinde etkileşimin anlık raporlarla şeffaf olarak takip edilmesini sağlayan tam otomatize bir pazar yeri sunan Winfluencer, yapay zeka tabanlı teknolojik çözümüyle yatırım ekosisteminin dikkatini çekiyor. TR Angels Anonim Şirketi, TR Angels melekleri ve Arya meleklerinin katıldığı yatırım turunda 10 milyon TL yatırım alan Winfluencer, 2022 yılının aralık ayında İTÜ BigBang sahnesinde top 20 girişim arasına girerek 2,5 milyon TL tohum yatırım ve Petrol Ofisi Kadın Girişimci Ödülü’nü de almıştı.

“INFLUENCER İÇERİKLERİ, MARKA İÇERİKLERİNDEN DAHA FAZLA ETKİLEŞİM ALIYOR”

“Pazarlamacıların yüzde 100’e yakın büyük bir bölümü Influencer Marketing’in etkili bir pazarlama biçimi olduğuna inanıyor. Mikro influencer iş birlikleri, en etkili dijital pazarlama araçlarından biri olarak öne çıkıyor. Influencer’lar tarafından üretilen içeriklerin, marka içeriklerinden daha fazla etkileşim aldığı biliniyor. Bunun yanı sıra Z jenerasyonunun yüzde 25’i kariyerini influencer olarak yapmanın iyi bir seçenek olduğunu düşünüyor. Çok sayıda influencer’la iş birliklerini yönetmek ise ancak teknolojiyle mümkün oluyor” diyen Winfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Funda Yener, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Samimi bir tavsiye kanalı olarak, daha çok mikro influencer’ın marka kampanyalarına ulaşmasını destekliyor, markalarla aralarında köprü kuruyoruz. Influencer’lar telefonlarına indirdikleri Winfluencer uygulaması üzerinden kampanyalara katılabiliyor, kazançlarını anlık takip ediyor. Her iki tarafı da eşit şekilde gözetiyoruz.”

“TÜRKİYE’DE BÜYÜMEYİ, ARDINDAN DÜNYAYA AÇILMAYI PLANLIYORUZ”

Winfluencer’ın veriye dayalı çözümü ve devrim niteliğindeki iş yapış şekli ile influencer’lar ve markalar arasındaki iş birliklerini optimize ettiklerini söyleyen Yener, “Şirket olarak, yeni nesil iş birliklerinin veriye dayalı olarak yönetilmesini sağlayan uçtan uca otomatize bir platform sunuyoruz. Yapay zeka ve veri analitiği teknolojilerini kullanarak influencer ve markaların etkileşimlerini optimize ederek daha etkili pazarlama kampanyaları oluşturulmasını hedefliyoruz. Türkiye’de büyümeyi, ardından dünyaya açılmayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı.

Şeffaf ve güvenilir bir platform sunduklarına dikkat çeken Yener, “Kurumların pazarlama ekipleri ya da ajanslar, satış odaklı, tekil tıklama odaklı veya uygulama indirme odaklı kampanyalarını platform üzerinden kolaylıkla oluşturup güvenle yönetebilir” diyerek, sözlerini şöyle sonlandırdı:

“Tüm yatırımcılarımıza ve İTÜ Arı Teknokent’e teşekkür ederiz. Winfluencer Chief Communications Officer görevini yürüten ve sosyal medyanın en etkili influencer'larından biri olan ortağımız Dila Tarkan ile kurucu ortaklarımızdan CTO’muz Okan Tübek başta olmak üzere, tüm ekip arkadaşlarıma bu yolculuğa katkıları için ayrıca teşekkür ederim.”

Diğer Haberler

  1. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  2. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  3. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  4. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  5. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  6. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  7. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  8. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  9. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  10. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu

© Copyright 2024

DHA