Hopi Veri Bilimi ve CRM Kampanya Yönetimi Direktörü Mihrican Ünlü oldu
Pazarlama teknolojileri şirketi Hopi’nin yönetim kadrosuna, alanının tecrübeli isimlerinden Mihrican Ünlü katıldı. Analitik ve CRM alanında 15 yıllık tecrübesi bulunan Mihrican Ünlü, Hopi’ye katılmadan önce BluTV’de Veri ve Analiz Müdürü olarak görev alıyordu.
Mihrican Ünlü yeni görevinde ekibi ile veri bilimini kullanarak Hopi’nin 13,6 milyonu aşkın kullanıcısının davranışlarını ve alışveriş izlerini; iş ortakları tarafında ise kampanya performanslarını analiz edecek. Çıkan akıllı veriler ışığında ise şirketin kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi yolculuğunda müşteri ilişkileri, satış ve pazarlama faaliyetlerine destek olacak.
MİHRİCAN ÜNLÜ KİMDİR?
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü mezun olan Mihrican Ünlü, Yüksek Lisans eğitimini Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde tamamladı. Profesyonel iş hayatındaki Analitik kariyerine Garanti Teknoloji ile adım atan Ünlü, ardından Avea’da CRM alanındaki proje çalışmalarına devam etti. Bu serüvenin devamında Deloitte Danışmanlık kapsamında perakende, telekom, banka ve kamu kurumlarında birçok analitik proje gerçekleştirdi. 2016 yılında Boyner Holding’de beş yıl boyunca CRM Analiz Kıdemli Müdürü olarak görev alarak grubun tüm şirketlerinin Analitik yol haritalarının belirlenmesi ve ilgili projelerin gerçekleştirilmesi çalışmalarına katkıda bulundu.