Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hopi Veri Bilimi ve CRM Kampanya Yönetimi Direktörü Mihrican Ünlü oldu

Pazarlama teknolojileri şirketi Hopi’nin yönetim kadrosuna, alanının tecrübeli isimlerinden Mihrican Ünlü katıldı. Analitik ve CRM alanında 15 yıllık tecrübesi bulunan Mihrican Ünlü, Hopi’ye katılmadan önce BluTV’de Veri ve Analiz Müdürü olarak görev alıyordu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Mihrican Ünlü yeni görevinde ekibi ile veri bilimini kullanarak Hopi’nin 13,6 milyonu aşkın kullanıcısının davranışlarını ve alışveriş izlerini; iş ortakları tarafında ise kampanya performanslarını analiz edecek. Çıkan akıllı veriler ışığında ise şirketin kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi yolculuğunda müşteri ilişkileri, satış ve pazarlama faaliyetlerine destek olacak.

 MİHRİCAN ÜNLÜ KİMDİR?

 Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü mezun olan Mihrican Ünlü, Yüksek Lisans eğitimini Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde tamamladı. Profesyonel iş hayatındaki Analitik kariyerine Garanti Teknoloji ile adım atan Ünlü, ardından Avea’da CRM alanındaki proje çalışmalarına devam etti. Bu serüvenin devamında Deloitte Danışmanlık kapsamında perakende, telekom, banka ve kamu kurumlarında birçok analitik proje gerçekleştirdi. 2016 yılında Boyner Holding’de beş yıl boyunca CRM Analiz Kıdemli Müdürü olarak görev alarak grubun tüm şirketlerinin Analitik yol haritalarının belirlenmesi ve ilgili projelerin gerçekleştirilmesi çalışmalarına katkıda bulundu.

 

 

 

Diğer Haberler

  1. Ticaret Bakanlığı: Denetimlerde uygulanan idari para cezaları yılbaşından itibaren,yüzde 43,93 oranında artırıldı
  2. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  3. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  4. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  5. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  6. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  7. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  8. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  9. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  10. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı

© Copyright 2024

DHA