Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepsiburada Premium 2 yılda 9,9 milyar TL fayda sağladı

Hepsiburada’nın üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium ikinci yılını kutluyor. İki yıl içinde 2,6 milyon kullanıcıya ulaşan Hepsiburada Premium, sunduğu avantajlarla üyelerine toplam 9,9 milyar TL değerinde fayda sağladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Hepsiburada Premium üyeleri, iki yıl içinde üyelere yapılan özel kampanya ve indirimlerle 6 milyar TL fayda elde ederken, alışverişleriyle toplamda 649 milyon TL Hepsipara kazandı. 38 milyon siparişte ücretsiz kargodan yararlanan Premium’lulara bu avantajla da 1,3 milyar TL'lik bir tasarruf sağlandı.

Hepsiburada Premium'un sunduğu hediye BluTV üyeliğiyle kullanıcılar 2 yılda toplamda 100 milyon saat BluTV içeriklerini izledi. İki yıl içinde Premium üyeleri, Petrol Ofisi’nden 113,9 milyon puan kazandı. Bu puanlar, akaryakıt alımlarında indirim ve avantajlar sağladı. Premium üyeleri üyelikleri boyunca ücretsiz randevulu teslimat hizmetinden yararlandı. Bu hizmet, kullanıcıların siparişlerini istedikleri zaman aralığında teslim alabilmelerini sağlayarak büyük bir kolaylık sundu.

“ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ DAHA AYRICALIKLI VE KEYİFLİ HALE GETİRİYORUZ”

Konuyla ilgili düzenlenen toplantıda basınla bir araya gelen Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, Hepsiburada Premium’un ikinci yılında ulaştığı başarıdan çok memnun olduklarını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti:

“Hepsiburada Premium, Türkiye’de geliştirilen ilk e-ticaret üyelik bazlı sadakat programı, bu programla Premium’lulara iki yılda 9,9 milyar TL’lik fayda sağlayarak, müşterilerimizin alışveriş deneyimlerini bir üst seviyeye taşıma hedefimizi gerçekleştirdik. İki yıl gibi kısa bir sürede 2,6 milyon kullanıcıya ulaşmak, Premium’un sağladığı faydanın müşterilerimiz nezdinde de kabul gördüğünün önemli bir göstergesi. Üyelerimizin alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getirmek için sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler onların günlük yaşamlarına değer katıyor.”

“KULLANICILARIMIZIN BÜTÇESİNE DOĞRUDAN KATKI SAĞLADIK”

Ücretsiz kargo hizmetinden hediye BluTV üyeliğine, akaryakıt puanlarından randevulu teslimat hizmetine kadar, Hepsiburada’nın geniş bir yelpazede sunduğu ayrıcalıkların, kullanıcı memnuniyeti ve sadakatini artırmada önemli rol oynadığını ifade eden Dereli, “Özellikle, yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlamak, kullanıcılarımızın bütçelerine doğrudan katkı sağladı. Kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve onlara her alışverişte daha fazla değer katmak için durmaksızın çalışıyoruz” dedi.

HEPSİBURADA PREMİUM RAKİPLERE GÖRE 3 KAT FAZLA KAZANDIRIYOR

Hepsiburada Premium, ayda ortalama 4 online sipariş veren kullanıcılarına ayda 835 TL, yılda 10.020 TL kazandırıyor. Premiumlular, 4 kargo hizmetinden 180 TL değerinde tasarruf sağlarken, kapında iade ve randevulu teslimat hizmeti için de 50 TL'lik bir indirim elde ediyor. 100 TL değerinde geri kazanma fırsatından faydalanan üyeler, 179,90 TL değerinde hediye BluTV üyeliğine sahip oluyor. Birer kez Burger King indirimi, kahve indirimi, yüzde 35 indirimli araç kiralama, yüzde 50 indirimli mobilya montajı, öncelikli çağrı merkezi kullanımı ve Premium özel kampanyalarından 2 kez deterjan satın alan üyeler toplamda 835 TL kazanç elde etmiş oluyor.

EN ÇOK TERCİH EDİLEN KATEGORİLER VE ÜRÜNLER

Hepsiburada Premium üyeleri, en fazla süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye kategorilerinden alışveriş yaptı.

Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler sırasıyla yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu.

İki yıl içinde 147 ton, yani 1,4 milyon adet soda tüketen Premium üyeleri, 681 ton fındık kreması, 1 milyon yüzey temizleme mendili satın aldı. Dünyayı 8 kez dolaşacak uzunlukta, 36 milyon adet tuvalet kağıdı sipariş edildi.

Züccaciye kategorisinde en fazla döküm tava seti, sağlık-güzellik kategorisinde saç bakım toniği ve bitkisel bakım kompleksi tercih edilirken, ev tekstili kategorisinde otel yastığı satın alındı.

Hepsiburada Premium 2’nci yılını 16-22 Temmuz arasında Büyük Premium İndirimleri ile kutluyor.

Diğer Haberler

  1. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  2. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  3. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  4. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  5. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  6. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  7. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  8. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  9. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  10. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu

© Copyright 2024

DHA