Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepsiburada bir yıl içinde 100 bin KOBİ’yi e-ticarete taşıyacak

Hepsiburada, Dünya KOBİ Günü’nde e-ticareti büyütecek anahtar teslim çözümlerini ve Hepsiburada İş Ortağım platformu üzerinden KOBİ’lere sunduğu destekleri tanıtarak, platforma eklenen yeni özellikleri paylaştı. Hepsiburada’nın KOBİ’ler için dijitalleşme desteği sağlayarak yerli üreticilerin ve KOBİ’lerin ürünlerini Türkiye ve dünyayla buluşturduğunu belirten Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “Hepsiburada İş Ortağım portalındaki dönüşüm sayesinde, e-ticarete başlamak isteyen bir işletmenin 3 saat içerisinde ilk satışını yapabilmesine olanak sağlayacağız. Bu sayede önümüzdeki bir yıl içinde 100 bin işletmeyi e-ticarete taşımayı hedefliyoruz. Amacımız ticaretin dijitalleşmesine liderlik etmek. Sahip olduğumuz teknolojik yetkinlikleri ve 25 seneye yakın tecrübeyi Türkiye’nin KOBİ’lerini dijitale taşımak için kullanmaya hazırız” dedi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Hepsiburada ekosistemiyle bugüne kadar 400 bin işletmeyi e-ticaretle tanıştırdıklarını ve 5 milyon kişinin istihdamına katkı sağladıklarını aktaran Özgün, “Hepsiburada olarak, lojistik, reklam ve finansal teknoloji çözümlerinin yanı sıra Hepsiburada İş Ortağım Platformu ile KOBİ’lerin e-ticarete giriş bariyerlerini ortadan kaldırmayı ve e-ticaretteki başarılarını artırmayı amaçlıyoruz. Anahtar teslimi çözümlerimizle Türkiye’nin KOBİ’lerini e-ticaretle tanıştırıyor, onları büyütüyor ve isterlerse e-ihracatla yurt dışına taşıyoruz” diye konuştu.

ÖZGÜN: SATIŞLARIN YÜZDE 68’İ PAZARYERİNDEN GELİYOR”

Hepsiburada’nın ilk çeyrekte bir önceki yılın birinci çeyreğine oranla sipariş adedinde yüzde 22, toplam satış hacminde ise yüzde 138 oranında büyüdüğünü ve satışların yüzde 68’inin pazaryerinden geldiğini belirten Özgün şöyle devam etti:

"Dünya KOBİ Günü vesilesiyle, Türkiye’nin dört bir yanındaki küçük ve orta ölçekli işletmelerimizin başarılarını ve ekonomimize kattıkları değeri kutluyoruz. Hepsiburada olarak, KOBİ'lerin dijital dünyada büyümelerine ve gelişmelerine destek olmayı sürdürüyoruz. İnovasyon ve dijital dönüşüm yolculuğunda KOBİ’lerin yanında yer alarak, onların rekabet gücünü artırmalarına ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etmelerine katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz. Tüm KOBİ’lerimizin Dünya KOBİ Günü’nü en içten dileklerimizle bir kez daha kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz."

“FARKLI MEDYA KANALLARINDA REKLAM ÇÖZÜMLERİ SUNARAK, KOBİ’LERİN GENİŞ BİR PAZARLAMA YELPAZESİNE ERİŞİMİNİ SAĞLIYORUZ”

İşlerini büyütmek isteyen işletmelerin en önemli ihtiyacının doğru kitleye erişim olduğunu vurgulayan Özgün, “Yapay zekaya dayalı reklam çözümleri geliştiren HepsiAds ile iş ortaklarımıza dijital pazarlama stratejileri sunuyoruz. Farklı medya kanallarında reklam çözümleri sunarak, KOBİ’lerin geniş bir pazarlama yelpazesine erişimini sağlıyoruz, ürün ve mağaza görünürlüğünü artırıyoruz. Kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri, influencer iş birlikleri ve ürün tanıtımları gibi çeşitli reklam hizmetleriyle, müşteri erişimi ve satış artışı elde etmelerini hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

Satışların devamlılığında müşteri memnuniyetinin önemini de hatırlatan Özgün, “Hızlı ve sorunsuz bir kargo süreci, e-ticarette müşteri deneyiminin en önemli unsurlarından biri. İş ortaklarımızın ürünlerini HepsiJet ile 81 ile taşıyarak pürüzsüz bir kargo denetimi sunuyoruz. Bugün Hepsijet satın alınan ürünlerin yüzde 82’sini ertesi gün teslim ediyor. Ayrıca HepsiJet ile anlaşmalı kargo fiyat avantajlarına ve rekabetçi teslimat seçeneklerine sahip oluyorlar. Böylece hem zamandan hem de maliyetten tasarruf etmelerini sağlıyoruz” diye konuştu.

Müşterilerine ve iş ortaklarına sundukları yeni nesil ödeme çözümlerine de değinen Özgün, “Hepsipay ile iş ortaklarımıza ödeme ve vadelendirme hizmetleri sunarak satış süreçlerini hızlandırıyor ve kolaylaştırıyoruz. E-ticarete yeni adım atan işletmelere hızlı ve güvenli bir ödeme geçidi sunarak dijitalleşme sürecinin en önemli adımlarından birinde uçtan uca destek oluyoruz” dedi.

HEPSİBURADA İŞ ORTAĞIM PROJESİYLE SATICILARA DESTEK VERİYOR

Hepsiburada, Nisan ayında başlattığı yeni programla, İş Ortağım platformuna katılan satıcılara yüzde 60’a varan komisyon indirimleri, 1.000 TL HepsiAds reklam bakiyesi ve 29,99 TL’den başlayan avantajlı kargo fiyatları sunuyor. Ayrıca, satıcılar 5 bin lira değerinde alışveriş kuponu kazanabiliyor. Bugüne kadar Hepsiglobal ile 10 bin işletmeyi e-ihracata açan Hepsiburada, özellikle kadın girişimciler için özel bir program yürüterek, kadınların ekonomideki yerini güçlendirmeyi de hedefliyor.

Hepsiburada üzerinden satış yaparak işlerini e-ticarete taşıyan dört işletme, İş Ortağım platformunun e-ticaret performanslarına katkısını anlattı.

TAVŞANCI: HEPSİBURADA LİMİTİ İLE SATIŞLAR YÜZDE 40 ARTTI

Kıyafet tasarlayıp Hepsiburada’da satış yapan Yaşar Tavşancı, “Hepsiburada'nın sunduğu şimdi al, sonra öde çözümü olan Hepsiburada Limiti sayesinde satışlarımızda yüzde 40'lık bir artış sağlamayı başardık. Yine Hepsiburada tarafından sağlanan influencer desteği de satışlarımızın artmasında önemli bir faktör oldu. Hepsijet'in hızlı teslimat ve bilgilendirme hizmetleri de müşteri memnuniyetlerinin artmasına büyük katkı sağladı” dedi.

VAROL: HEPSİJET’LE SİPARİŞLERİMİZİN TAMAMINA YAKINI ERTESİ GÜN TESLİM EDİLİYOR

Oteller için havlu, nevresim, çarşaf, yastık ve yorgan gibi ürünler üreten bir tekstil mağazasının yöneticisi Yaşar Varol, “HepsiJet’le siparişlerimizin tamamına yakını ertesi gün teslim edildiği için müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutuyoruz. Bu da satışlarımızı artırıyor. Satışlarımızın artışında yine Hepsiburada’nın işletmelere özel sunduğu influencer desteği de önemli rol oynuyor” diye konuştu.

BULAN: AYDA 3 ADEDE KADAR DÜŞEN SİPARİŞİM GÜNDE 100'E YÜKSELDİ

Beş kuşaktır zeytin üreticisi bir aileden gelen Cansu Bulan’ın kurduğu zeytin markası da Hepsiburada'nın Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programı desteklerinden ve yerli üreticilerin satış hacmini artırmaya yönelik HepsiTürkiye'den programlarından yararlanan markalar arasında yer alıyor. Cansu Bulan, Hepsiburada ile iş ortaklığının markasına katkılarını şöyle ifade etti:

"Hamilelik sürecinde mağazamla ilgilenememiştim ve siparişlerim çok düşmüştü. İşin e-ticaret ayağını yeniden güçlendirmek istediğim noktada Hepsiburada yetkilileriyle görüştüm. Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programı kapsamında yüzde 50 komisyon indiriminden yararlanmamı sağlayarak bana destek oldular. Efsane Kasım dönemindeki kampanya katılımımız sayesinde de ayda 3 adede kadar düşen siparişim günde 100'e yükseldi."

AL: ABD'DEN KORE'YE HEPSİBURADA'NIN İŞ ORTAKLARININ SOFRASINDA YER ALDIK

Bahar Alan tarafından 2017 yılında Ayvalık’ta kurulan gıda markasının Fabrika Müdürü Mustafa Al Hepsiburada’daki yolculuğu ile ilgili şöyle konuştu:

“Bir yandan butik kalmayı önemseyen, diğer yandan dünya liginde yarışan ve dünyanın en iyi 4 markasından biri olan markamıza ait yüksek besin (polifenol) değerli ürünlerimizi, kaliteli ve sağlıklı gıdaya önem veren bir markayız. Sağlıklı yaşamı hayatının vazgeçilmez bir parçası haline getirmeye çalışan Türk tüketiciyle buluşturmak isteyen bir markayız. Hepsiburada’daki e-ticaret serüvenimiz de bu amaç doğrultusunda Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü ve HepsiTürkiye’den programlarından yararlanarak başladı. Sadece komisyon indirimlerinin değil, HepsiAds reklam bakiyesi desteğinin, Efsane Kasım kampanyasının büyük faydasını gördük. Reklamlarla platform içinde görünürlüğümüzü artırarak binden fazla takipçiye, çok sayıda beğeni ve yoruma ulaştık. Tüm bunların satışlarımıza faydasını da doğrudan deneyimledik. Hepsiburada’daki kampanya dönemlerinde satışlarımızı yüzde 50’ye kadar arttırdık. Aynı zamanda Hepsiburada’nın ABD’den Kore’ye kadar iş ortaklarına sunduğu hediyeler arasında yer almak da bizim için son derece onur vericiydi.”

Diğer Haberler

  1. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  2. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  3. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  4. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  5. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  6. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  7. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  8. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  9. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  10. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu

© Copyright 2024

DHA