Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepiyi Sigorta, yenilikçi hizmetlerle sektörde liderliği hedefliyor

Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, sigortanın, beklenmedik risklere karşı koruma sağlarken, aynı zamanda ekonomik istikrarı destekleyerek toplumların kriz dönemlerinde daha hızlı toparlanmalarına yardımcı olduğunu belirtti. Sektörde yenilikçi yaklaşımın ve dijitalleşmenin önemini vurgulayan Ortaç, "Sigortacılık sektörü, dijital dönüşümün ve yenilikçi yaklaşımların hızla benimsendiği bir döneme girdi. Biz de Hepiyi Sigorta olarak, bu dönüşüme liderlik etmeyi ve müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz" dedi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) -

Şenol Ortaç, Doğan Holding bünyesindeki Hepiyi Sigorta'nın empati ve teknolojiyi birleştirerek sigortacılıkta yeni bir standart belirlediğini belirterek "Müşteri memnuniyetini her şeyin önünde tutuyoruz. Empatiyi temel taşı olarak belirleyerek, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamaya ve bu ihtiyaçlara en uygun çözümleri sunmaya çalışıyoruz. Teknolojiyi en üst düzeyde kullanarak, sigorta süreçlerini hızlı, basit ve erişilebilir hale getiriyoruz" ifadelerini kullandı.

Ortaç, yenilikçi hizmetlerine ilişkin şu bilgileri paylaştı:

“Yapay zeka destekli hasar yönetim sistemlerimizle, talepleri anında değerlendirip, en doğru çözümleri sunmak ve süreçleri kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Bu sebeple, hasar yönetimi alanında tüm süreçleri optimize etme çabası içerisindeyiz ve bu şekilde müşterilere daha hızlı çözümler sunma kapasitemizi artırmayı hedefliyoruz. İleri analitik araçlar sayesinde, hasar tespitleri daha hızlı bir şekilde yapılabilmekte, bu da hasar ödeme süreçlerimizi hızlandırmamıza olanak tanımaktadır."

'EMPATİ VE TEKNOLOJİYİ HARMANLIYORUZ'

Ortaç, “Geliştirdiğimiz kaza tanıma sistemleri, gönderilen fotoğrafları analiz ederek araçlardaki hasarın boyutunu ve türünü doğru bir şekilde belirleyebilmektedir. Bu etkili sistem, müşterilere daha hızlı ve etkin bir hizmet sunma imkanı sağlamaktadır. Bu sayede hasar tespit süreçlerini kısaltarak, müşterilerimize ve elbette acentelerimize daha hızlı şekilde çözüm üretebiliyoruz. Kısacası, teknolojinin gücünü empatiyle harmanlayarak, sigorta deneyimini hem güvenli hem de insani bir hale getiriyoruz" diye konuştu.

Dijitalleşme ve yenilikçi çözümlerle sektörde fark yaratmayı hedeflediklerini ifade eden Ortaç, "Kurulduğumuz günden itibaren teknolojinin imkanlarını sonuna kadar kullanarak, yepyeni bir sigortacılık deneyimini poliçe sahipleriyle buluşturuyoruz. Dijital çözümlerimiz sayesinde, müşterilerimize hızlı ve etkili hizmet sunuyor, karmaşık sigorta işlemlerini bile basit ve anlaşılır hale getiriyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  2. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  3. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  4. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  5. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  6. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  7. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  8. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  9. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu
  10. TÜİK: Kasımda 188 bin 966 taşıtın trafiğe kaydı yapıldı

© Copyright 2024

DHA