Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Giyim markası, her alışveriş için tohum topu atışı gerçekleştirdi

Ürünlerini geri dönüştürülmüş hammaddelerle üreten, Narkonteks'in alt giyim markası BLACKSPADE, sürdürülebilirlik konusunda farkındalık yaratmak için iklim krizine karşın teknolojik çözümler geliştiren sosyal girişim platformu Ecording ile iş birliğine imza attığını duyurdu. Marka, bununla birlikte her bir alışveriş için 6 bin tohumluk top atışı gerçekleştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

İş birliğine yönelik bilgi veren Narkonteks Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Narbay, “Kurulduğumuz ilk günden itibaren sürdürülebilirliği ilke edindik. Yaptığımız iş birliğiyle internet sitemiz ve mağazalarımızdan yapılan her bir alışveriş için Ecodrone'lar ile tohum topu atışı yaptırdık. Bu işbirliğinin uzun soluklu olacağını düşünüyoruz" dedi.

“ECODRONE'LARLA 10 DAKİKADA 6 BİN TOHUM TOPU ATIŞI YAPILABİLİYOR"

Koleksiyonlarına sürdürülebilir hammaddeler kullanarak hayat verdiklerini ve her zaman çevre duyarlı üretim yapmayı hedeflediklerini dile getiren Narbay, "Sürdürülebilirlik kapsamındaki yolculuğumuzda bize ekolojik mahsullerden ve geri dönüştürülmüş elyaflardan elde edilen doğal iplik, organik pamuk ve polyester kumaşlar eşlik ediyor. Tekstil geri dönüşümüyle toprak ve su kirliliğini azaltabiliyoruz. İşlenmemiş elyaflara bağımlılığı ve kimyasal boyaların kullanımını en aza indirirken, enerji ve su tasarrufuyla da çevreye ve ekonomiye katkıda bulunuyoruz. Bizi çok heyecanlandıran Ecording işbirliği sayesinde ise daha yaşanabilir bir dünyayı müşterilerimizle birlikte inşa etmekten dolayı çok mutluyuz. Tohum topuna dönüşen her alışveriş için Ecodrone'larla 10 dakikada 1,5 futbol sahası büyüklüğünde alanı tarayıp 6 bin tohum topu atışı gerçekleştirdik" diye konuştu.

“ÜRÜNLERİMİZ TÜM AİLE FERTLERİNİN İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİ KARŞILIYOR"

Geri dönüşümün çevresel ve ekonomik faydalarının hazır giyim sektöründeki sürdürülebilirlik çalışmaları için önemli bir fırsat haline geldiğini vurgulayan Narbay, “Tüm üretim ve tasarım süreçlerimizde sürdürülebilirlik hedeflerimizi geri dönüştürülmüş elyaflar ve sertifikalı organik kumaşlarla destekliyoruz. Farklı iklim koşulları ve yaşam tarzlarıyla uyumlu, fonksiyonel, kaliteli ve konforlu ürünler tasarlıyoruz. Ev, termal, spor, rahat, mayo ve çorap koleksiyonlarımızla tüm aile fertlerinin ihtiyaç ve beklentileri karşılıyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Adıyaman Destek Market 1'inci yılını doldurdu
  2. Kripto para borsasından ABD seçimleri öncesi son değerlendirme
  3. Bitget, düzenlediği ‘Whitepaper Okuyan Kaldı mı?’ temalı anketin sonuçlarını açıkladı
  4. Trendyol’un kasım kampanyaları 15 ülkede eş zamanlı başlayacak
  5. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  6. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  7. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  8. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  9. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı
  10. 'Yılda 10 milyon araç el değiştiriyor, usulsüzlükler artıyor’

© Copyright 2024

DHA