Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Efsane Kasım’ın ilk büyük indirim gününde 2 milyar TL'lik satış yapıldı

Hepsiburada, Efsane Kasım ayının ilk 11 günüyle ilgili bilgi ve istatistikleri açıkladı. 1-11 Kasım arasında platforma 250 milyon ziyaret gerçekleştirilirken Efsane Kasım’ın ilk büyük indirim günü olan 11 Kasım Cumartesi günü yaklaşık 2 milyar TL’lik satış yapıldı ve bir günde 700 milyon TL’lik fayda sağlandı. Öte yandan ilk 11 günde yaklaşık 15 milyon adet ürün müşterilerle buluştu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Platform üzerinden satış yapan işletmeler, Efsane Kasım’ın ilk 11 gününde yaklaşık 15 milyon adet ürünü müşterileriyle buluşturdu. En büyük satış artışı moda, ev ürünleri ve aksesuar kategorilerinde gerçekleşti. Ertelemeli ve taksitli ödemeye yoğun ilgi gösterildi. 

BURSA, ANTALYA VE KOCAELİ ÖNE ÇIKTI 

Kullanıcılar özellikle moda, ayakkabı ve çanta, ev-yaşam, kozmetik, aksesuar kategorileri başta olmak üzere yaklaşık 15 milyon adet ürünü platform üzerinden sipariş etti. Üç büyük şehir dışında en fazla satış yapan iller Antalya, Konya ve Adana olurken, en çok alışveriş yapan illerde ise Bursa, Antalya ve Kocaeli öne çıktı. Bu illerdeki kullanıcılar özellikle sweatshirt, çorap, t-shirt ve cilt bakım ürünlerini tercih etti.  

ERTELEMELİ VE TAKSİTLİ ÖDEMEYE YOĞUN İLGİ 

Hepsiburada'nın, "Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde" teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. 1-11 Kasım arasında yaklaşık 200 bin müşteri “Hepsiburada Limiti” başvurusu yaparken toplam siparişlerin yaklaşık yüzde 80’i taksit, yüzde 30'u ise erteleme avantajlarıyla gerçekleşti. 

MODA VE AKSESUAR ÖN PLANDA  

Efsane Kasım’da özellikle kışlık ihtiyaçlarını tamamlamak isteyen müşterilerin en çok ilgi gösterdiği kategorilerden biri moda oldu. Şıklığını aksesuarlarıyla tamamlamak isteyen kullanıcılar ise Efsane 11.11 indirimlerinde en çok gözlük ve saat aldı.  

ZÜCCACİYE ALIŞVERİŞİNDE TAVA, KOZMETİKTE YERLİ MARKALAR İLGİ GÖRDÜ 

Efsane 11.11’de evleri için alışveriş yapanlar en çok tava, bardak ve yastık satın alındı. Temel tüketim ve gıda kategorisinde ise kağıt ürünleri, temizlik malzemeleri ve bebek bezleri gibi temel ihtiyaç ürünleri yoğun talep gördü. Aynı zamanda, küçük ev aletleri arasında fritözler, saç düzeltme makineleri ve blenderlar öne çıkarken, cep telefonları ve taşınabilir bilgisayarlara da bu dönemde müşteriler tarafından en çok tercih edilen diğer ürünlerden oldu. 

Efsane Kasım kampanyaları, Kasım ayı sonuna kadar devam edecek.  

Diğer Haberler

  1. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  2. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  3. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  4. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  5. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  6. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  7. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  8. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  9. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  10. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu

© Copyright 2024

DHA