Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

DeFacto’dan deprem bölgesindeki iş ortaklarına destek   

DeFacto, deprem bölgesindeki hazır giyim tedarikçilerine destek olmak için siparişlerinde depremden zarar gören bölgelerdeki iş ortaklarına öncelik vereceğini açıkladı. Marka, bu çerçevede deprem bölgesindeki iş ortaklarını önceliklendirip toplamda 6,5 milyon ürün siparişi geçecek. Şirket üreticilerin ödemelerini de Tedarikçi Finansmanı Sistemi (TFS) ile erken gerçekleştirilecek. 

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Aile Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile yapmış olduğu protokol çerçevesinde deprem bölgesinde bakanlığın himayesindeki tüm çocukların giyim ihtiyacını bir yıl boyunca karşılayacak olan DeFacto, bölgedeki ekonomik hareketlilik için de harekete geçti. Pandemi döneminde ödeme dengesi bozulan hazır giyim tedarikçilerine 900 milyon TL’lik destek sağlayan şirket, bu katkıyı genişleterek deprem bölgesinde yer alan iş ortaklarına verdiği desteği arttıracak. Böylelikle bölgedeki iş ortaklarına yönelik toplamda 6,5 milyon adet ürün siparişi geçecek. Ayrıca bu ürünler, müşterilerde farkındalık oluşturmak amacıyla, mağazalar ve online kanallarda deprem bölgesinde yer alan illerde üretildiğine dair etiketlerle satışa sunulacak ve satışlarını artırmaya yönelik tanıtım destekleri de verilecek. 

‘DEPREM YARDIMLAŞMA SEFERBERLİĞİ’ KAMPANYASINA DESTEK 

DeFacto, depremin ilk anından itibaren ilgili devlet kurumları, sivil toplum kuruluşları ile yaptığı koordinasyonlu çalışmaların yanı sıra Ticaret Bakanlığı tarafından başlatılan ‘Deprem Yardımlaşma Seferberliği’ kampanyasında da yer aldı. Bu kapsamında DeFacto, başta Türkiye olmak üzere faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde müşteriler tarafından sipariş verilen ihtiyaç malzemelerini de AFAD koordinasyonunda kargo ücretsiz olarak deprem bölgelerine yönlendirdi.  

Diğer Haberler

  1. GSB burs ve öğrenim kredisi başvuru sonuçları açıklandı
  2. Adıyaman Destek Market 1'inci yılını doldurdu
  3. Kripto para borsasından ABD seçimleri öncesi son değerlendirme
  4. Bitget, düzenlediği ‘Whitepaper Okuyan Kaldı mı?’ temalı anketin sonuçlarını açıkladı
  5. Trendyol’un kasım kampanyaları 15 ülkede eş zamanlı başlayacak
  6. THY, oyuncak konseptini yeniledi
  7. Enerjisa Enerji, yılın ilk 9 ayına dair finansal sonuçlarını açıkladı
  8. MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı
  9. Bakan Bolat: Makroekonomik göstergelerde iyileşme süreci devam ediyor
  10. İş Bankası’nın aktif büyüklüğü 3,2 trilyon TL’ye ulaştı

© Copyright 2024

DHA