Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

‘Böyle Böyle Kazanıyorlar’ reklam filmiyle Parolapara’nın sunduğu avantajlar ekranlara taşınıyor

PAROLA Card lansmanını destekleyen ‘Böyle Böyle Kazanıyorlar’ reklam filmi, Parolapara’nın sunduğu avantajları ekranlara taşıyor. Parolapara, tüm finansal ihtiyaçlara cevap verebilecek entegre çözümlerini ‘Böyle Böyle Kazanıyorlar’ kampanyası ile iletişime taşıyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Und Creative Shop imzası taşıyan reklam filmi, Mehmet Güney’in yönetmenliğinde çekildi. 16 saat süren çekimler Yapar Creative Production tarafından hayata geçirildi.

PAROLA CARD ÜRÜNÜNÜ TANITIYOR

Türkiye’deki finansal teknoloji alanında öncü olma hedefiyle çalışmalarına devam eden marka, şimdi de bir ön ödemeli kart olarak kullanılacak olan Parola Card ürününü tanıtıyor. Borçlanmadan harcama yapma imkânı sunan bu ürünleri ile kullanıcılarının finansal hayatlarını çok daha kolay yönetebilmelerine olanak sağlayan marka, beraberinde oluşturdukları cashback kampanyalarıyla da harcadıkça kazandırıyor. Parola Card sahipleri hem temassız hem de şifreli ödeme seçeneklerinden yararlanabiliyor. Bu sayede kullanıcılar hızlı ve güvenli bir ödeme yöntemi kullanmış oluyor. 7gün 24 saat ATM’lerden para yatırma ve çekme işlemlerini de kolaylıkla gerçekleştirebilen Parola Card sahipleri, faturalar ve sabit ödemeler için otomatik ödeme talimatı da verebiliyor. Böylece ödeme süreçlerini zahmetsizce yönetebilen kullanıcılar, Parola Card ile yapılan her alışverişte anında nakit iadesi avantajı da yakalıyor. Özellikle lansman dönemine özel cazip cashback kampanyalarını kullanıcılarına sunan marka, her harcamadan kazanç elde etmenin önünü açıyor.

‘CASHBACK KAMPANYALARIMIZ HER HARCAMADA BENZERSİZ KAZANDIRAN FIRSATLAR SUNUYOR’

Parolapara CMO’su Gözde Soylu, cashback kampanyalarının ve ürünün sunduğu avantajların altını çizerek şunları söyledi:

“Parola Card, kullanıcılarımıza harcadıkça kazandıran bir ödeme çözümü sunuyor. Reklam kampanyamızla da vurguladığımız gibi, kullanıcılarımız Parola Card ile hem güvenli ve kolay alışveriş yapacak, hem de her işlemde kazanç sağlayacak. Özellikle lansman dönemimizde sunduğumuz cashback kampanyaları, kullanıcılarımızın her harcamadan geri dönüş almalarını sağlayacak. Bu fırsatlar, Parolapara’nın sunduğu bütçe dostu ve kazançlı çözümler ile birleşerek, kullanıcı deneyimini en üst seviyeye çıkaracak. Türkiye’de FinTek sektöründe öncü olma hedefimizle hareket ederken; müşteri deneyimini geliştiren, inovatif ve kazançlı çözümlerle sektörde fark yaratmayı sürdüreceğiz. Parola Card, bu stratejimizin somut bir yansımasıdır ve tüketicilerin finansal özgürlüklerini artırma misyonumuzu destekleyen önemli bir adım niteliğindedir."

Diğer Haberler

  1. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  2. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  3. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  4. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  5. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  6. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  7. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  8. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu
  9. TÜİK: Kasımda 188 bin 966 taşıtın trafiğe kaydı yapıldı
  10. SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi oldu

© Copyright 2024

DHA