Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bizim Yağ ve SuperFresh’ten herkes için erişilebilir mutfak deneyimi

Kerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Yağ ve SuperFresh herkes için erişilebilir markalar olma hedefiyle yeni bir iş birliğine adım attı. Bizim Yağ’ın tarifleri ve SuperFresh’in ürün içerikleri ile pişirme yöntemleri BlindLook uygulaması üzerinden görme engellilerin erişimine sunuldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Kerevitaş markalarından Bizim Yağ ve SuperFresh, görme engelli bireyler için yapay zeka destekli çözümler üreten BlindLook ile yeni bir iş birliğine başladı. İş birliği kapsamında Bizim Yağ’ın YouTube’da “Hamur Bizim İşimiz” kanalındaki en çok izlenen tariflerinin yanı sıra SuperFresh ürünlerine ilişkin içerikler ve pişirme yöntemleri de, BlindLook uygulaması üzerinden görme engelli kullanıcıların erişimine açıldı. Hayata geçirilen bu iş birliği sayesinde yapay zeka ve ses odaklı teknolojiler kullanılarak görme engelli bireylerin yemek yapma deneyimini kolaylaştırmak amaçlandı. Bizim Yağ ve SuperFresh kapsayıcılık konusunda attığı öncü adımlarla BlindLook tarafından görme engelliler için yenilikçi ve erişilebilir uygulamalar geliştiren markalara verilen “EyeBrand” (Görme Engelliler İçin Marka) ünvanını kendi kategorilerinde ilk markalar olarak almaya hak kazandı.

“SUPERFRESH VE BİZİM YAĞ ÜRÜNLERİNİ HERKES İÇİN ERİŞİLEBİLİR KILMAYI HEDEFLİYORUZ"

Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal, kapsayıcılık ve erişilebilirlik hedefiyle yenilikçi projeleri hayata geçirmeye devam ettiklerini ifade ederek “Türkiye’nin lider dondurulmuş gıda ve yağ şirketi olarak, kapsayıcılıkta da öncü olmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda SuperFresh ile 7.5 milyon, Bizim Yağ ile 11 milyon olmak üzere yılda toplamda 18.5 milyon haneye ulaşan Kerevitaş markalarının mutfaklara kattığı lezzet ve pratikliğin herkes için erişilebilir olmasına önem veriyoruz. BlindLook ile başladığımız yeni iş birliği ile kendi kategorilerinde lider olan markalarımız Bizim Yağ ve SuperFresh’in tarif ve içeriklerini yapay zeka ve teknoloji sayesinde görme engelli tüketicilerimizin erişimine açtık. Bu uygulamayla kendi kategorilerinde ilk olarak EyeBrand” (Görme Engelliler İçin Marka) ünvanını alan markalarımızın diğer kurumlara da ilham olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.

“ERİŞİLEBİLİRLİK VE KAPSAYICILIK, HAYATIN HER ALANINDA ÖNCELİKLİ OLMALI”

BlindLook kurucu ortağı Sadriye Görece ise “BlindLook olarak, erişilebilirliğin ve kapsayıcılığın, hayatın her alanında öncelikli olması gerektiğine inanıyoruz. Bu anlayış doğrultusunda ürün ve hizmetlerini teknolojimizle kapsayıcı hale getiren markaları EyeBrand ağımıza dahil ediyoruz. Kerevitaş’ın lider markaları Bizim Yağ ve SuperFresh’in de bu sorumluluk anlayışıyla bizlere destek olması ve EyeBrand ağımıza dahil olması mutluluk verici. Eşit ve özgür dünya hayalimizi gerçekleştirme yolunda bizimle birlikte yürüdüğü için Kerevitaş ve markalarına çok teşekkür ederiz” dedi.

Diğer Haberler

  1. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  2. TBMM'de bütçe maratonunda son gün
  3. Türkiye İş Bankası, Alipay ile olan iş birliği kapsamının genişletildiğini duyurdu
  4. BEDAŞ ekipleri, AFAD’ın arama kurtarma eğitimlerine katıldı
  5. Dünya çapında yeni yıl ritüelleri araştırıldı
  6. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 1,9 arttı
  7. Bakan Uraloğlu: Avrasya Tüneli'ni 8 yılda 8,3 milyon sürücü kullandı
  8. TCMB: Yıl sonu enflasyon beklentisi yüzde 45,28 oldu
  9. TÜİK: Kasımda 188 bin 966 taşıtın trafiğe kaydı yapıldı
  10. SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi oldu

© Copyright 2024

DHA