Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Altınyıldız Classics, 15 ülkede 50 mağaza sayısına ulaştı 

Yurt dışı yatırım hedeflerini büyüten Altınyıldız Classics, 15 ülkede 50 mağaza sayısına ulaştı. Global bir marka olma yolunda yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yatırımlarını artıran marka, 5 yıl içinde 200 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyor.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Altınyıldız Classics, estetik kadar fonksiyona ve hayatı kolaylaştırmaya amaçladığı tasarımlarıyla Türkiye’de olduğu kadar yurtdışında da büyümeye devam ediyor. Türkiye’de 182 mağazası, yurtdışında ise 15 ülkede (Almanya, Azerbaycan, Bulgaristan, Cezayir, Fas, İtalya, Kazakistan, Kuzey Kıbrıs, Kırgızistan, Özbekistan, Romanya, Polonya, Rusya, Somali, Türkmenistan) 50 mağazası bulunan marka, globaldeki büyüme hedefleri doğrultusunda 2 yıl içerisinde 100, beş yıl içerisinde ise 200 mağazaya ulaşmayı planlıyor. 

“BULUNDUĞUMUZ BÜTÜN ÜLKELERDE PAZAR LİDERİ OLMAYI HEDEFLİYORUZ” 

Yurtdışı yatırımlarıyla ilgili bilgi veren BR Yurtdışı Operasyonları Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Osman Çavuşoğlu, “Hem Türkiye içinde hem yurt dışında mağaza açmaya devam ediyoruz. Mağazalar açarak girdiğimiz Romanya’da aynı zamanda e-ticarete de başladık. İlk defa önümüzdeki sene yurtdışında açacağımız mağaza sayısı yurtiçinde açacağımız mağaza sayısından daha fazla olacak. Farklı ülkelerde operasyonumuz olmasına rağmen, Avrupa’ya odaklanmış durumdayız. Ayrıca Türkiye dışındaki global ticaretimizi Berlin’de açtığımız ofisimizden yönetiyoruz. Romanya, Bulgaristan, Sırbistan, Almanya, İtalya, Polonya ve İngiltere’de büyümeyi planlıyoruz. Ayrıca Kuzey Afrika’da büyük potansiyel olduğunu düşünüyoruz. Cezayir, Fas ve Mısır yine büyüme planımız içerisinde yer alıyor. 5 yıl içerisinde yurt dışında 200 mağazamız olmasını amaçlıyoruz. Bulunduğumuz bütün ülkelerde ise kendi kategorimizde pazar lideri olmayı hedefliyor, ihracatımızın ciro içerisindeki payını 3 yıl içerisinde yüzde 50 bandına getirmek istiyoruz” dedi.  

“ALTINYILDIZ CLASSİCS İNGİLTERE, ORTA DOĞU VE AMERİKA PAZARLARINA GİRMEYİ PLANLIYOR” 

Altınyıldız Classics hakkında şirketin yaptığı yazılı açıklamada aşağıdaki bilgilere yer verildi: 

“Türkçe konuşulmayan ülkelerde telaffuz kolaylığı açısından AC&co Altınyıldız Classics olarak tanınan marka, smokin, gömlek, polo yaka t-shirt gibi ürünlerin yanı sıra dört tarafa esneyen 360 koleksiyonu ve travel takım elbiseler gibi inovatif ürünleriyle pazarda büyük rağbet görüyor. Avrupa’nın büyük e-ticaret kanalları olan Fashiondays, Zalando, Otto gibi pazar yerlerinde bulanan marka, Afrika’nın önemli ticaret kentleri sayılan Fas, Mısır ve Nijerya gibi ülkelerinde de e-ticaret kanallarına giriş yapmayı hedefliyor. Globalde e-ticaret hedeflerine yeni bir rota kazandıracak olan Altınyıldız Classics, 2023 yılında Romanya ve Almanya merkezli online operasyonlarını büyüterek İngiltere, Orta Doğu ve Amerika pazarlarına girmeyi planlıyor.”

Diğer Haberler

  1. Bakan Şimşek: Üretimi ve istihdamı desteklemeye devam edeceğiz
  2. 'Trump'ın vergi kararı Türkiye için e-ihracat fırsatı doğurdu'
  3. Sukkar Şeker, 1 milyar 617 milyon TL pancar bedeli ödedi
  4. Bakan Bolat: Tarihimizin en yüksek ikinci mart ayı ihracat rakamını elde ettik
  5. Bakan Bolat'tan, ABD'nin gümrük vergisi kararına ilişkin açıklama
  6. Bakan Şimşek, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli Ekonomik Diyalog toplantısına katıldı
  7. Bakan Bolat: Enflasyon son 10 ayda 37,4 puan düşmüştür
  8. Türkiye Varlık Fonu, Türk Telekom borcunu erken kapadı
  9. Bakan Şimşek: Fiyat istikrarı için tüm politika araçlarımızı kullanmaya devam edeceğiz
  10. Bakan Uraloğlu: Bayramda otoyollardan 8,4 milyon araç geçti

© Copyright 2025

DHA