Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Altınyıldız Classics, 15 ülkede 50 mağaza sayısına ulaştı 

Yurt dışı yatırım hedeflerini büyüten Altınyıldız Classics, 15 ülkede 50 mağaza sayısına ulaştı. Global bir marka olma yolunda yurt içinde olduğu kadar yurt dışında da yatırımlarını artıran marka, 5 yıl içinde 200 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyor.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Altınyıldız Classics, estetik kadar fonksiyona ve hayatı kolaylaştırmaya amaçladığı tasarımlarıyla Türkiye’de olduğu kadar yurtdışında da büyümeye devam ediyor. Türkiye’de 182 mağazası, yurtdışında ise 15 ülkede (Almanya, Azerbaycan, Bulgaristan, Cezayir, Fas, İtalya, Kazakistan, Kuzey Kıbrıs, Kırgızistan, Özbekistan, Romanya, Polonya, Rusya, Somali, Türkmenistan) 50 mağazası bulunan marka, globaldeki büyüme hedefleri doğrultusunda 2 yıl içerisinde 100, beş yıl içerisinde ise 200 mağazaya ulaşmayı planlıyor. 

“BULUNDUĞUMUZ BÜTÜN ÜLKELERDE PAZAR LİDERİ OLMAYI HEDEFLİYORUZ” 

Yurtdışı yatırımlarıyla ilgili bilgi veren BR Yurtdışı Operasyonları Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Osman Çavuşoğlu, “Hem Türkiye içinde hem yurt dışında mağaza açmaya devam ediyoruz. Mağazalar açarak girdiğimiz Romanya’da aynı zamanda e-ticarete de başladık. İlk defa önümüzdeki sene yurtdışında açacağımız mağaza sayısı yurtiçinde açacağımız mağaza sayısından daha fazla olacak. Farklı ülkelerde operasyonumuz olmasına rağmen, Avrupa’ya odaklanmış durumdayız. Ayrıca Türkiye dışındaki global ticaretimizi Berlin’de açtığımız ofisimizden yönetiyoruz. Romanya, Bulgaristan, Sırbistan, Almanya, İtalya, Polonya ve İngiltere’de büyümeyi planlıyoruz. Ayrıca Kuzey Afrika’da büyük potansiyel olduğunu düşünüyoruz. Cezayir, Fas ve Mısır yine büyüme planımız içerisinde yer alıyor. 5 yıl içerisinde yurt dışında 200 mağazamız olmasını amaçlıyoruz. Bulunduğumuz bütün ülkelerde ise kendi kategorimizde pazar lideri olmayı hedefliyor, ihracatımızın ciro içerisindeki payını 3 yıl içerisinde yüzde 50 bandına getirmek istiyoruz” dedi.  

“ALTINYILDIZ CLASSİCS İNGİLTERE, ORTA DOĞU VE AMERİKA PAZARLARINA GİRMEYİ PLANLIYOR” 

Altınyıldız Classics hakkında şirketin yaptığı yazılı açıklamada aşağıdaki bilgilere yer verildi: 

“Türkçe konuşulmayan ülkelerde telaffuz kolaylığı açısından AC&co Altınyıldız Classics olarak tanınan marka, smokin, gömlek, polo yaka t-shirt gibi ürünlerin yanı sıra dört tarafa esneyen 360 koleksiyonu ve travel takım elbiseler gibi inovatif ürünleriyle pazarda büyük rağbet görüyor. Avrupa’nın büyük e-ticaret kanalları olan Fashiondays, Zalando, Otto gibi pazar yerlerinde bulanan marka, Afrika’nın önemli ticaret kentleri sayılan Fas, Mısır ve Nijerya gibi ülkelerinde de e-ticaret kanallarına giriş yapmayı hedefliyor. Globalde e-ticaret hedeflerine yeni bir rota kazandıracak olan Altınyıldız Classics, 2023 yılında Romanya ve Almanya merkezli online operasyonlarını büyüterek İngiltere, Orta Doğu ve Amerika pazarlarına girmeyi planlıyor.”

Diğer Haberler

  1. Bakan Işıkhan: Asgari ücret bu hafta içinde açıklanacak
  2. Bakan Bolat: Desteklerle ihracatçılarımızın uluslararası uyumunu kolaylaştırıyoruz
  3. Kripto varlık hizmet sağlayıcısından Bitcoin rezerv varlık değerlendirmesi
  4. HepsiJET perakendecilere sunduğu taşıma hacmini yüzde 97 artırdığını duyurdu
  5. TÜİK: Tarımsal girdi fiyatları ekimde arttı
  6. Ticaret Bakanlığı: İdari para cezaları yüzde 43,93 artırıldı
  7. Gelir vergisi tevkifat oranı yüzde 10'dan yüzde 15'e çıkarıldı
  8. Bakan Kacır: 250 milyon dolarlık desteği KOBİ'lerimize aktarıyoruz
  9. TCMB: KKM için belirlenen asgari faiz oranı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürüldü
  10. TBMM'de bütçe maratonunda son gün

© Copyright 2024

DHA